دکتر محمد خادمی

آیا با بوتاکس بینی کوچک می‌شود؟

امروزه استفاده از بوتاکس علاوه بر حذف چین و چروک‌های صورت، برای فرم‌دهی دلخواه به بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با استفاده از این تکنیک می‌توان لیفت بینی با بوتاکس را انجام داد که در زیبایی و تناسب بیشتر فرم آن تاثیر فراوانی دارد. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا با بوتاکس می‌توان بینی را کوچک کرد؟ برای دریافت پاسخ خود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بوتاکس بینی

بوتاکس بینی یک روش زیبایی بدون جراحی است که با تزریق ماده بوتولیسم به نواحی مشخص زیر پوست بینی انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که فعالیت عضلات بینی کاهش پیدا کنند و در نهایت منجر به فرم دهی و بالا رفتن نوک بینی ‌شود. این روش بدون عوارض و خطرات جانبی است، به طوری‌که بعد از تزریق، شما می‌توانید فوراً به منزل برگردید. با در نظر گرفتن مهمترین گزینه در اقدامات قبل از بوتاکس یعنی انتخاب پزشک متخصص می‌توانید لیفت بینی با بوتاکس را با بهترین برند های بوتاکس تجربه کنید.

آیا کوچک کردن بینی با بوتاکس امکان‌پذیر است؟

یکی از نکات قابل توجه در مورد بوتاکس بینی این است که استفاده از آن می‌تواند فرم و زیبایی بینی شما را بهبود بخشد و مشکلاتی مانند افتادگی بینی و خطوط و چین و چروک‌های روی آن را رفع کند. با این حال، لیفت بینی با بوتاکس نتیجه‌ای همچون جراحی نخواهد داشت.

هنگام مراجعه به یک کلینیک تخصصی برای انجام بوتاکس بینی، تمام این موارد در جلسه مشاوره به شما توضیح داده خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود که شما با دقت و آگاهی کامل در این زمینه تصمیم بگیرید.

اگر بینی شما انحراف دارد، می‌توانید از روش‌های جایگزین دیگر مثل جراحی، تزریق ژل و … برای رفع این انحراف استفاده کنید. لذا قبل از هرگونه اقدامی در زمینه کوچک کردن بینی خود حتما با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید تا بهترین راه‌کار را به شما پیشنهاد دهد.

آیا کوچک کردن بینی با بوتاکس امکان‌پذیر است؟

استفاده از بوتاکس برای لیفت نوک بینی

یکی از نکات مهمی که افراد به کلینیک تخصصی پوست مراجعه می‌کنند، لیفت نوک بینی با بوتاکس است. این روش می‌تواند نوک بینی آنها را به سمت بالا ببرد و به افراد اجازه دهد که بدون نیاز به جراحی بینی، به نتیجه مطلوب برسند.

برای اینکه بوتاکس بینی در بالا رفتن نوک بینی تاثیر بیشتری داشته باشد، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا پزشک با توجه به تخصص خود مقدار کافی از بوتاکس را برای شما تزریق کند. مقدار متناسب این تزریق، باعث از کار افتادن عضله پایین برنده سپتی نازل می‌شود و در نتیجه بینی شما به سمت بالا جابجا می‌شود.

بهرحال، برای دریافت نتیجه بهتر و سریع‌تر لیفت نوک بینی با بوتاکس، باید به برندی که تزریق می‌کنید و اقدامات بعد از بوتاکس نیز توجه داشته باشید.

لیفت نوک بینی با تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس بینی

اگر برای لیفت بینی با بوتاکس از برندهای با کیفیت استفاده کنید، میزان ماندگاری آن بین ۴ تا ۸ ماه خواهد بود. البته میزان ماندگاری بوتاکس بینی علاوه بر برند، به عوامل مختلفی از جمله سن، میزان افتادگی بینی، مقدار چین و چرو‌ک‌ها و خطوط ایجاد شده روی بینی نیز بستگی دارد. به عنوان مثال در مواردی که چین و چروک بینی بیش از حد باشد، ممکن است که پزشک تزریق را طی چند جلسه انجام دهد تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست یابید.

مزایای تزریق بوتاکس بینی

این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی و عوارض جانبی کم، به عنوان یک روش زیبایی در میان همه افراد بسیار محبوب است. مزایای تزریق بوتاکس بینی عبارتند از:

  • عدم نیاز به جراحی: تزریق بوتاکس بینی روشی غیر تهاجمی است که نیازی به برش ندارد. این روش سریع و آسان انجام می‌شود و به استراحت خاصی نیاز ندارد.
  • کاهش فعالیت عضلات: تزریق بوتاکس باعث کاهش فعالیت عضلات زیر پوست بینی می‌شود. همچنین، لیفت بینی با بوتاکس موجب بالا رفتن نوک بینی و ایجاد فرم بهتر در آن می‌شود.
  • عدم نیاز به زمان بازیابی: تزریق بوتاکس بینی یک روش غیرجراحی است که نیاز به زمان بازیابی ندارد. شما می‌توانید فورا پس از انجام آن به کارهای روزمره خود بازگردید.
  • عدم عوارض جانبی: تزریق بوتاکس بینی عوارض جانبی کمتری نسبت به دیگر روش‌های جراحی دارد. این روش بسیار ایمن است و بدون هیچ گونه خطری قابل استفاده خواهد بود.
  • اثرات دائمی: تزریق بوتاکس بینی اثرات دائمی ندارد و شما می‌توانید در صورت نیاز و با توجه به تجویز پزشک به تکرار آن اقدام کنید.
  • تغییر فرم بینی: تزریق بوتاکس باعث تغییر فرم بینی و بهبود ظاهری آن در کوتاه مدت می‌شود.
  • مقرون به صرفه بودن: هزینه انجام این تکنیک بر بینی در مقایسه با عمل‌‌ جراحی بینی بسیار کمتر است که مقرون به صرفه خواهد بود.

در نهایت، باید توجه داشت که تزریق بوتاکس بینی تنها برای زیباسازی فرم بینی استفاده می‌شود و نمی‌تواند بینی را کوچکتر کند.

کلام آخر

به طور کلی، کوچک کردن بینی با بوتاکس ممکن نیست، اما می‌توان از طریق تزریق بوتاکس به فرم‌دهی و تناسب بینی رسید. در صورتی که مایل به کوچک کردن بینی خود هستید، می‌توانید از روش‌های دیگر مثل جراحی استفاده کنید. قبل از اقدامات لازم در زمینه لیفت بینی با بوتاکس، بهتر است با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید تا بتوانید راهنمایی‌های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *