دکتر محمد خادمی

مقایسه ترمیا با سایر روش‌های جوان‌سازی پوست

پوست به خاطر عواملی مانند پیری، قرار گرفتن در معرض آفتاب، زندگی در آب و هوای آلوده، بروز بیماری‌های نادر و سایر عوامل، ممکن است دچار مشکلاتی همچون چین و چروک، ایجاد لکه‌های پوستی، پیری زودرس و … ‌شوید. اما جای نگرانی نیست، چون به لطف پیشرفت تکنولوژی در صنعت پزشکی، دستگاه‌ها و لوازم بسیار پیشرفته‌ای به وجود آمده‌اند که به جوانسازی و بهبود ایرادات سطحی پوست به ما کمک می‌کنند. یکی از این دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با کمک امواج رادیویی آر اف، جوانسازی پوست را انجام می‌دهد و همه مشکلات و ایرادات پوستی را در بازه زمانی خیلی کوتاه از بین می‌برد. این روش از درمان مناسب تمام سنین است و یک درمان غیر جراحی و غیر تهاجمی است. در ادامه قصد داریم دستگاه ترمیا را با سایر روش‌های جوانسازی مقایسه کنیم، پس با ما همراه باشید.

شما می‌توانید با شماره ۲۲۱۷۵۸۶۴-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کلییک زیبایی دکتر خادمی استفاده کنید. کلینیک دکتر خادمی آماده ارائه خدمات زیبایی بر روی چهره شما می‌باشد

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

ترمیا با آر اف فرکشنال های قدیمی چه تفاوتی دارد؟

در ادامه تفاوت‌های دستگاه ترمیا را با دیگر دستگاه‌های آر اف فرکشنال قدیمی بررسی خواهیم کرد:

  • دستگاه ترمیا سوراخ‌های خیلی ریزی را در پوست ایجاد می‌کند که حدود ۹ برابر ریزتر از مدل قبلی آن است (۱ نانومتر)
  • شدت دستگاه ترمیا را می‌توان با استفاده از کنترل Ablation و Coagulation تنظیم کرد، که یکی از تفاوت‌های اصلی با دستگاه‌های قدیمی محسوب می‌شود.
  • دستگاه ترمیا بر خلاف دستگاه‌های قدیمی، به فناوری هوشمند تعیین مقدار انرژی ورودی مجهز است.
  • درمان‌های بیشتری را می‌توان با دستگاه ترمیا انجام داد (۱۵ درمان)
  • این دستگاه از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند (مانند برندهای Venus Concept و Endymed)
  • سری دستگاه ترمیا سطح وسیع‌تری دارد که می‌تواند در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای ترمیا نسبت به RF فرکشنال

یکی از مهمترین مزایای ترمیا با دستگاه آر اف فرکشنال، به کارگیری میکرونیدل‌هایی است که تنها روی سطح پوست قرار می‌گیرند. به خاطر همین موضوع، فرآیند درمان تقریبا بدون درد است و بر خلاف آر اف فرکشنال، هرگز به پوست صدمه‌ای وارد نمی‌کند. انرژی دستگاه ترمیا ۳ برابر آر اف فرکشنال‌های سابق است. با توان بالای دستگاه و ایجاد نانو ابلیشن میکروسوزن‌های آن، این فناوری قادر است با کمترین آسیب به لایه بیرونی پوست (اپیدرم) و تمرکز بر روی لایه داخلی پوست (درم)، درمان را از سطحی‌ترین تا عمیق‌ترین مناطق پوست امکان پذیر ‌کند. همچنین، نواحی گردن، دکلته، شکم و سایر نقاط بدن را به طور موثر درمان می‌کند. در زیر برخی از مزایای دستگاه ترمیا را معرفی کرده‌ایم:

  • انرژی را به صورت جداگانه به هر سوزن منتقل کرده و انرژی همگن و یکنواخت را تولید و مناطق مرده را حذف می‌کند.
  • فرآیند درمان را بدون درد انجام می‌دهد.
  • کاربرد آن برای اپراتورها آسان است. (به حداقل رسیدن ضریب خطا)
  • با انرژی ۶۲ میلی ژول در هر سوزن و حداکثر ۱۰ ژول انرژی در هر شات، بیشترین انرژی در بین دستگاه‌های موجود را دارد. (۳ برابر دستگاه‌های مشابه)
  • مدت زمان بهبودی پوست بسیار کم است.
  • برای انواع پوست قابل استفاده است.
  • دارای نرخ پوشش دهی بالایی است و مشکلات پوستی را به طور سریع و ایمن درمان می‌کند.

تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟

ترمیا جزو نسل آخر RF است که موجب افزایش طبیعی کلاژن و الاستین پوست می‌شود. این فناوری باعث می‌شود تا پوستی شفاف‌تر، لطیف‌تر و سفت‌تر داشته باشید. این دستگاه توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) مورد تایید قرار گرفته است. دستگاه ترمیا ضد حساسیت است و سبب می‌شود که مراجعه کننده درد و خونریزی را تجربه نکند.

در حالی‌که، هایفوتراپی یک روش موثر برای از بین بردن جای چین و چروک است. دستگاه هایفو برای نفوذ به لایه‌های زیرین سطح پوست از انرژی متمرکز اولتراسوند استفاده می‌کند. بافت پوست با استفاده از این انرژی سریعا گرم می‌شود. وقتی سلول‌های یک ناحیه از پوست به دمای خاصی می‌رسند، آسیب سلولی به وجود می‌آید. در واقع این آسیب باعث می‌شود که سلول‌ها تحریک شوند و کلاژن بیشتری تولید کنند. طبیعتا، با افزایش کلاژن، پوست نیز محکم‌تر می‌شود. این روش جوانسازی پوست را انجام می‌دهد، در حالی که به لایه‌های بالایی پوست و مناطق اطراف آن هیچ آسیبی وارد نمی‌کند.

جوانسازی دور چشم با ترمیا

ترمیا، راهکاری موثر برای درمان انواع پوست

خیلی از روش‌ها و راهکارهای جوانسازی پوست ممکن است برای پوست‌های تیره خطرات زیادی ایجاد کنند و عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشند. اما، جوانسازی پوست با ترمیا برای انواع مختلف پوست به ویژه پوست‌های برنزه و تیره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

معرفی کلینیک زیبایی دکتر خادمی

کلینیک زیبایی دکتر خادمی در آدرس: تهران، زعفرانیه روبروی پالادیوم، طبقه چهارم پلاک۸۱ قرار دارد. این کلینیک در سال ۱۴۰۰  تاسیس شده است. دکتر محمد خادمی پزشک پوست، مو و زیبایی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دوره تخصصی زیبایی را در دانشگاه تهران گذرانده است. همچنینی ایشان دوره‌های پیشرفته زیبایی را در کشورهای فرانسه، کانادا و شهر دبی و American Hospital گذرانده است. وی با کد نظام پزشکی ۱۰۸۵۱۵ مشغول به فعالیت در کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان می‌باشند.

کلام آخر

متخصصین پوست مدام در جستجوی راه‌های متفاوت و جدیدی برای جوانسازی و طراوت بیشتر پوست هستند که نتایج بهتر و عوارض کمتری را به همراه داشته باشد. به طور کلی، دستگاه ترمیا یک روش امن، موثر و با نتایج قابل توجه در جوانسازی پوست است. این روش مزایایی نظیر اثرات طولانی ‌مدت، کمترین عوارض جانبی و نیاز کمتر به زمان بازسازی را نسبت به روش‌های دیگر دارد. با این حال، تصمیم نهایی در انتخاب روش مناسب برای جوانسازی پوست باید با مشورت پزشک یا متخصص پوست انجام شود.

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *