دکتر محمد خادمی

مزایا و معایب لیفت ابرو با نخ کاگ

لیفت ابرو با نخ کاگ یک روش زیبایی پیشرفته است که برای جوانسازی و لیفت صورت به ویژه در نواحی اطراف چشم استفاده می‌شود. این روش بر اساس استفاده از نخ‌های قابل جذب خاردار کاگ استوار است. نخ‌های کاگ در لیفت صورت به مناطق مشخصی از صورت تزریق می‌شوند و سپس با استفاده از تکنیک‌های خاص، نخ‌ها را به نقاطی از پوست متصل می‌کنند. این فرآیند باعث تحریک پوست می‌شود و در نتیجه، پوست به شکلی جوان‌تر، تبدیل می‌شود. با ما همراه باشید تا در ادامه مزایا و معایب لیفت ابرو با نخ کاگ را بیشتر مورد بررسی قرار ‌دهیم.

لیفت ابرو با نخ کاگ

استفاده از لیفت ابرو با نخ کاگ، یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های لیفت ابرو است. نخ‌های کاگ که به طور کامل قابل تجزیه هستند، معمولا با استفاده از کانولا یا سوزن‌ها در لایه بیرونی پوست قرار می‌گیرند و به زیر پوست انتقال داده می‌شوند. این روش لیفت با نخ کاگ، تحریک تولید کلاژن در پوست را ایجاد می‌کند و تقریبا ۶ ماه پس از انجام درمان، پوستی نرم، شفاف و جوان‌تر خواهید داشت. نخ کاگ، با استفاده از موادی به نام پلی دی اکسانون ساخته می‌شود که به طور کامل در بدن جذب می‌شود. استفاده از نخ کاگ، عوارض جانبی کمتری را نسبت به روش‌های دیگر در هنگام لیفت ابرو به همراه دارد و در واقع یکی از روش‌های ایمن برای این فرآیند می‌باشد.

بهترین سن برای استفاده از لیفت ابرو با نخ کاگ

لیفت ابرو با نخ کاگ معمولا برای سنین ۴۰ تا ۶۰ سال توصیه می‌شود. استفاده از این نخ برای لیفت ابرو بهترین گزینه محسوب می‌شود، زیرا اثرات ماندگارتر و بهتری در انعطاف پذیری و الاستیسیته ابروها دارد. لیفت ابرو با نخ کاگ یک روش غیر تهاجمی و بی خطر است که با بی حسی موضعی و در شرایط بدون درد انجام می‌شود. مدت زمان انجام لیفت ابرو حداکثر ۳۰ دقیقه است.

مزایا و فواید کشیدن ابرو با نخ

نخ کاگ در لیفت ابرو نسبت به سایر نخ‌های قابل جذب دارای مزیت‌هایی بیشتری است. یکی از مزایای نخ کاگ به دلیل داشتن سطوح خاردار آن است، چرا که پس از جایگذاری توسط جراح متخصص زیبایی یا کارشناس لیفتینگ، به بافت پوست قلاب شده و به طور محکم در جای خود تثبیت می‌شود. این ویژگی باعث تحریک فیبروبلاست‌های پوست برای ساخت کلاژن می‌شود که منجر به جوانسازی پوست خواهد شد. از دیگر مزایای استفاده از نخ کاگ در لیفت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نتایج طبیعی: این روش به دلیل نحوه اعمال نخ کاگ، نتایجی طبیعی و بدون تغییر شکل یا ویژگی صورت ایجاد می‌کند. این روش به طور متمرکز بر رفع چین و چروک‌ها تاکید دارد و قسمت‌های دیگر صورت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.
  • ایمنی بالا: استفاده از نخ کاگ در لیفت ابرو به دلیل عدم نیاز به جراحی باز یا تماس مستقیم با عصب‌ها، ایمنی بالایی دارد. این روش بدون عوارض به قسمت‌های حساس ابرو اعمال می‌شود.
  • ریکاوری سریع: لیفت ابرو با نخ کاگ دارای زمان بازیابی سریعی است، به طوری که شخص پس از انجام این روش به مراقبت ویژه نیازی ندارد و می‌تواند به راحتی فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهد.

عوارض لیفت ابرو با نخ کاگ

لیفت ابرو با نخ کاگ یک روش کاملا ایمن و بی‌خطر است که عوارض جانبی در این روش بسیار نادر هستند. به طور کلی، این عوارض شامل تورم، التهاب موقتی و احساس سفتی پوست در ناحیه درمان است که در طی هفته اول پس از لیفت به طور خود به خود برطرف می‌شوند. با این حال، در برخی موارد نادر، ممکن است عوارضی نظیر درد خفیف، خارش، قرمزی، کبودی و حتی عفونت و از دست دادن حس عصبی گزارش شود. اما باید تاکید کرد که نخ کاگ از بین تمام انواع نخ‌های استفاده شده در لیفت ابرو، به عنوان یکی از مطمئن‌ترین و سالم‌ترین گزینه‌ها شناخته می‌شود. بنابراین، با رعایت دقیق توصیه‌های پزشک و انجام عملیات توسط جراح متخصص، خطر عوارض جانبی به حداقل ممکن می‌رسد.

قیمت نخ کاگ

نخ کاگ از نخ‌های با کیفیت و مرغوب است که برای لیفت ابرو استفاده می‌شود. با این حال، به دلیل دوام و ماندگاری بیشتر اثرات آن در جوانسازی و ترمیم پوست، هزینه آن نسبت به نخ‌های دیگر بیشتر است. با وجود هزینه بالا، استفاده از نخ کاگ به دلیل کارایی و اثربخشی بیشتر در طولانی مدت، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

کلام آخر

روش لیفت ابرو با نخ، یکی از جدیدترین روش‌های موجود برای کاهش چین و چروک اطراف چشم است. این روش غیر تهاجمی و بدون درد است و باعث کاهش چین و چروک اطراف پیشانی و خطوط پنجه کلاغی می‌شود. همچنین، این روش می‌تواند باعث کشیده شدن و درشت‌تر شدن چشم نیز شود. ابروها نقش مهمی در زیبایی و جوانسازی صورت ایفا می‌کنند، بنابراین استفاده از لیفت ابرو با نخ کاگ می‌تواند به طور قابل توجهی زیبایی و جوانسازی را افزایش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *