دکتر محمد خادمی

فیلر بهتر است یا نخ

تصویر فیلر صورت بهتر است یا لیفت با نخ؟ دکتر خادمی

اگر به دنبال یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت خود هستید، می‌توانید از روش‌های فیلر و لیفت صورت با نخ استفاده کنید. این روش‌ها به طور کلی ایمن و موثر هستند و برای افرادی که تمایل دارند بدون جراحی به جوانسازی صورت خود بپردازند، بسیار مناسب هستند. با این حال، قبل از اقدام برای استفاده از هر روش، بهتر است با هر کدام آشنا شوید و با توجه به وضعیت پوست خود تفاوت‌های آنها را درک کنید. در ادامه هر کدام از این روش‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به پاسخ سوال فیلر بهتر است یا نخ، برسیم.

همچنین شما می‌توانید با شماره ۲۲۱۷۵۸۶۴-۰۲۱ تماس بگیرید و به صورت تلفنی و یا حضوری بابت انجام و قدام موارد زیبایی مشاوره بگیرید

تصویر فیلر صورت بهتر است یا لیفت با نخ؟ دکتر خادمی

فیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فیلر یک راه ساده و موثر است که به شما کمک می‌کند تا ظاهر جوان‌تر و جذاب‌تری داشته باشید. تزریق فیلر با استفاده از سوزنی نازک در زیر پوست انجام می‌شود، در این روش، فیلر به عنوان یک پرکننده در زیر پوست تزریق می‌شود. این تزریق عمدتا به دو دلیل پر کردن مناطقی از صورت و تغییر شکل بخش‌هایی از صورت که فرم ایده‌آلی ندارند، انجام می‌شود.

برخی از کاربردهای تزریق فیلر عبارتند از:

  • حجم‌دهی به لب
  • زاویه‌سازی فک و صورت
  • حجم‌دهی مناسب به گونه‌ها
  • تزریق فیلر زیر چشم
  • از بین بردن خطوط خنده
  • از بین بردن خطوط اندوه
  • حذف خطوط اخم و چین و چروک‌های اطراف چشم
  • لیفت بینی
  • جوانسازی دست‌ها
  • و …
تصویر فیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟- فیلر بهتر است یا نخ ؟ دکتر محمد خادمی

چه کسانی می‌توانند از فیلر استفاده کنند؟

برای اینکه متوجه شویم که فیلر بهتر است یا نخ، باید بدانیم که استفاده از هر روش مناسب چه افرادی است. در ادامه کاندیدای مناسب این روش را به شما معرفی می‌کنیم:

  • در صورتی که خطوط پیشانی و اخم عمیقی دارد که در حالت استراحت نیز قابل مشاهده هستند و تزریق بوتاکس به تنهایی نتیجه مطلوب را ایجاد نمی‌کند، فیلر می‌تواند راه حلی مناسب باشد.
  • اگر تمایل دارید نواحی گونه‌ها، زاویه فک و لب‌هایتان را پر کنید و حجم بیشتری به آنها ببخشید، فیلر می‌تواند به شما کمک کند.
  • اگر اسکارها یا فرورفتگی‌هایی در پوستتان دارید، می‌تواند این نقاط را با فیلر بهبود بخشد.
  • اگر برای جوانسازی پوست خود علاقه‌مند به استفاده از روش‌های غیرتهاجمی هستید و یا به دلایلی قادر به انجام جراحی نیستید، فیلر گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.
  • اگر تمایل دارید تا عمق خطوط خنده را کاهش داده یا آنها را پر کنید، فیلر می‌تواند به شما کمک کند.
  • افرادی که از خط خنده، خط اندوه، گودی زیر چشم و … در صورت خود ناراحت هستند، می‌توانند برای رفع از فیلر استفاده کنند.
مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

لیفت با نخ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای پاسخ به سوال فیلر بهتر است یا نخ؟ لازم است که با روش لیفت با نخ نیز آشنا شوید. لیفت با نخ روشی جدید در حوزه جوانسازی پوست است که توجه بسیاری از علاقمندان به زیبایی را به خود جلب کرده است. در این روش، ابتدا با استفاده از یک لوله نازک به نام کانولا، یک یا چند نخ ویژه را زیر پوست هدایت می‌کنند. سپس با کشیدن این نخ‌ها در جهت مورد نظر، پوست صورت را به سمت بالا کشیده و به بیشترین اندازه لیفت می‌دهند. نخ‌های استفاده شده در این روش دارای دندانه‌هایی هستند که کمک می‌کنند تا لیفت پوست با کیفیت بیشتری انجام شود. یکی از مزایای این روش، تحریک پوست برای تولید کلاژن است که باعث بهبود کیفیت پوست و جوانسازی آن می‌شود.

لیفت با نخ در بسیاری از زمینه‌های زیبایی قابل استفاده است. می‌توان از این روش برای لیفت ابرو، بینی، گونه‌ها، خطوط خنده و غم، شقیقه، چشم، گونه‌های پایینی، باسن، سینه و همچنین لیفت آرنج و زانو استفاده کرد.

تصویر لیفت با نخ چیست و چه کاربردهایی دارد؟- دکتر محمد خادمی

کاندیدای مناسب لیفت با نخ چه کسانی هستند؟

در کل، افرادی که با پیری زودرس صورت روبرو می‌شوند یا علائمی از پیری خفیف دارند، بهترین کاندیدا برای این درمان هستند. این علائم می‌تواند شامل شل بودن خفیف تا متوسط پوست به ویژه در مرکز صورت و خطوط و چین و چروک‌های نازک در اطراف بینی، دهان و چانه باشد. سن مناسب برای انجام لیفت با نخ معمولا بین ۳۰ تا ۵۵ سال است.

تفاوت فیلر با نخ

برای اینکه متوجه شویم که فیلر بهتر است یا نخ؟ بهتر است تفاوت‌های این دو روش را مورد بررسی قرار دهیم. انجام لیفت با نخ و تزریق فیلر در واقع جنبه‌های خاص خود را دارند، اما از نظر زمان انجام، مشکلات، نوع بی‌حسی و مراقبت‌های قبل از اجرای این دو روش، تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت. این نکته مهم است که در لیفت با نخ برای انتقال نخ‌ها به زیر پوست از یک لوله نازک به نام کانولا استفاده می‌شود، در حالی‌که در تزریق ژل از سرنگ نازکی برای همین هدف استفاده می‌شود. اما در مورد مراقبت‌های پس از اجرا، لیفت با نخ نیاز به مراقبت بیشتری دارد، بنابراین لازم است که اگر تصمیم به انجام لیفت با نخ دارید، مراقبت‌های پس از آن را جدی بگیرید.

مقایسه مدت‌ ماندگاری فیلر و لیفت با نخ

این پارامتر، علاوه بر نوع، جنس و برند مواد مصرفی، تحت تأثیر عواملی مانند رعایت مراقبت‌های پس از اجرا و تعداد جلسات درمان قرار می‌گیرد. با این حال، معمولا برای مدت‌ ماندگاری فیلر زمانی حدود ۶ تا ۱۲ ماه تعیین شده که این مدت برای لیفت با نخ حدود ۱ تا ۲ سال است.

مقایسه عوارض و خطرات فیلر و لیفت با نخ

خوشبختانه عوارض و خطرات بسیار کمی از هر دو روش گزارش شده‌ که می‌توان از آنها صرف نظر کرد. با این حال ممکن است برخی عوارض مانند درد، تورم، کبودی و حساسیت در هر دو روش مشاهده شوند و به ندرت ممکن است عوارضی مانند حساسیت، نامتقارنی، عفونت، نکروز و خروج نخ از زیر پوست رخ دهد. البته این عوارض به هیچ عنوان خطرناک نیستند و با تدابیر از سوی جراح کنترل خواهند شد. لذا با انتخاب پزشک متخصص در این زمینه، می‌توان این عوارض را به حداقل رساند.

کلام آخر

در این مقاله به مبحث فیلر بهتر است یا نخ پرداختیم. اگر شما نیز به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید چهره‌ای جوان، شاداب و در عین حال طبیعی داشته باشید، باید به نیازهای خاص صورت خود توجه کنید. بهتر است که برای انتخاب هر روش به پزشک متخصص اجازه دهید تا با توجه به سن، قوای بدن شما و بررسی زوایای مختلف، اولویت‌بندی را انجام دهد. سپس، براساس برنامه‌ای که توسط پزشک متخصص طراحی شده است، به انجام عمل زیبایی بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *