دکتر محمد خادمی

زاویه‌سازی فک با فیلر یا بوتاکس

تصویر زاویه‌سازی صورت با بوتاکس

یکی از روش‌های پرطرفدار زیبایی صورت، زاویه‌سازی فک با فیلر یا بوتاکس است. بیشتر خانم‌ها و آقایانی که صورت گردی دارند و یا فرم چانه و فک آن‌ها به نحوی است که از آن راضی نیستند، سراغ روش‌های زیبایی می‌روند که یکی از آن‌ها زاویه‌سازی فک با تزریق فیلر است. این روش زیبایی جزء روش‌های غیر تهاجمی یا کم تهاجمی شناخته می‌شود و معمولا پزشکان متخصص زیبایی در مطب خود با استفاده از ماده فیلر و سرنگ این کار را انجام می‌دهند. اگر قصد تزریق فیلر برای فک خود دارید اما اطلاعات شما در این زمینه کامل نیست، توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید؛ چرا که قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با فیلر زاویه سازی فک به شما ارائه دهیم.

شما می‌توانید با شماره ۲۲۱۷۵۸۶۴-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کلییک زیبایی دکتر خادمی استفاده کنید.

نحوه تزریق فیلر برای زاویه‌سازی فک

افرادی که موهای پرپشت و پیشانی بلند دارند، یا افرادی که چانه آن‌ها نسبت به صورتشان کوچک‌تر است می‌توانند تزریق فیلر برای زاویه‌سازی فک را انجام دهند. این کار باعث می‌شود صورت آن‌ها کشیده‌تر و زیباتر به نظر برسد. از مهم‌ترین ویژگی‌های تزریق فیلر این است که اگر از نتیجه تزریق راضی نبودید، می‌توانید با تزریق کردن یک آنزیم خاص دوباره صورت خود را به شکل و فرم اولیه تبدیل کنید.

برای تزریق فیلر زاویه فک ابتدا پزشک متخصص زیبایی ناحیه مورد نظر را بی‌حس می‌کند تا مراجعه کننده هیچ گونه درد و سوزشی هنگام تزریق حس نکند. سپس براساس صلاح دید پزشک، فیلرهای حاوی ژل و چربی برای تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشک براساس نوع پوست، فرم و ماهیچه‌های صورت فرد تشخیص می‌دهد که فیلرهای حاوی چربی و یا فیلر حاوی ژل را تزریق کند. قبل از انجام تزریق هم پزشک چانه بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد و طبق سلیقه او، صورت را کانتور می‌کند. در این صورت پزشک می‌تواند به بهترین شکل تزریق فیلر زاویه فک را انجام دهد.

تصویر نحوه تزریق فیلر برای زاویه‌سازی فک-دکتر خادمی

زاویه‌سازی صورت با بوتاکس

یکی دیگر از روش‌های زیبایی فک، زاویه‌سازی صورت با بوتاکس است. این روش بیشتر به این منظور انجام می‌گیرد که فرد مراجعه کننده مایل است زاویه صورت آن به شکل هفت (۷) باشد. این روش می‌تواند تا حدی عضلات جونده یا همان ماستر در فک را شل کند. در واقع بوتاکس با کاهش اندازه این عضله، صورت را باریک‌تر و استخوانی‌تر می‌کند و باعث می‌شود صورت جوان‌تر و زیباتر به نظر برسد. بوتاکس زاویه فک همچنین باعث می‌شود تا استخوان گونه هم برجسته‌تر شود و جلوه زیباتری داشته باشد. تزریق بوتاکس فک برای افرادی مناسب است که صورت پهنی دارند و دوست دارند صورت آن‌ها لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسد. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند پس از زاویه‌سازی فک با فیلر، برای بهبود نواقص و ماندگاری بیشتر فیلر، از بوتاکس فک استفاده کنید. زاویه‌سازی فک با تزریق فیلر و بوتاکس باعث کاهش تعریق و سردردهای میگرنی هم می‌شود.

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

مزای زاویه‌سازی صورت با بوتاکس-دکتری محمد خادمی

مزایای زاویه سازی با فیلر

  • فیلر زاویه فک مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:
  • اثرگذاری بیشتر و نتیجه گیری سریع‌تر بلافاصله پس از تزریق فیلر فک
  • دارا بودن کمترین میزان عوارض جانبی نسبت به جراحی زاویه‌سازی فک
  • روش ساده‌تر و کم خطر‌تر برای داشتن صورتی زیبا و زاویه‌سازی فک
  • ماندگاری نسبتا خوب از ۶ ماه تا یک سال
  • ریسک پایین و کاهش واکنش آلرژیک فرد نسبت به ماده تزریقی
  • جوانسازی پوست با روشی غیر تهاجمی
  • کنترل آسان میزان و حجم ماده تزریقی توسط پزشک و به دلخواه فرد مراجعه کننده

معرفی کلینیک زیبایی دکتر خادمی

کلینیک زیبایی دکتر خادمی در آدرس: تهران، زعفرانیه روبروی پالادیوم، طبقه چهارم پلاک۸۱ قرار دارد. این کلینیک در سال ۱۴۰۰  تاسیس شده است. دکتر محمد خادمی پزشک پوست، مو و زیبایی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دوره تخصصی زیبایی را در دانشگاه تهران گذرانده است. همچنینی ایشان دوره‌های پیشرفته زیبایی را در کشورهای فرانسه، کانادا و شهر دبی و American Hospital گذرانده است. وی با کد نظام پزشکی ۱۰۸۵۱۵ مشغول به فعالیت در کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان می‌باشند.

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *