دکتر محمد خادمی

بهترین روش لیفت صورت

بهترین روش لیفت صورت-دکتر خادمی

لیفت صورت یکی از روش‌های محبوب برای جوانسازی صورت است که مدت‌هاست در عرصه زیبایی از آن استفاده می‌شود. به لطف پیشرفت‌های پزشکی و فناوری‌های جدید، امروزه انواع مختلفی از لیفت صورت وجود دارد که شامل روش جراحی و غیر جراحی است. یکی از روش‌های‌ غیر جراحی یا کم تهاجم لیفت صورت با استفاده از نخ است که طرفداران زیادی دارد. در انتخاب بهترین روش لیفت صورت، توجه به زمان بهبودی و نتایج به دست آمده از آن اهمیت فراوانی دارد. در ادامه به بررسی انواع روش‌های لیفت صورت و پیدا کردن بهترین روش آن خواهیم پرداخت.

بهترین روش لیفت صورت-دکتر خادمی

معرفی بهترین روش‌های لیفت صورت

لیفتینگ صورت، یک تکنیک زیبایی است که با استفاده از روش‌های مختلف، بر اساس نیاز و فرم صورت شما انجام می‌شود. به طور کلی، این تکنیک به صورت دائمی یا موقت قابل استفاده خواهد بود. روش دائمی شامل لیفت صورت با جراحی است که در آن پوست اضافی ناشی از چین و چروک و افتادگی به طور کامل برداشته می‌شود. اما در روش موقت، با وجود تغییرات مشابه، شما باید هر ۶ ماه یا یک سال به پزشک مراجعه کنید تا ترمیم مجدد آن انجام شود. برای انتخاب بهترین روش لیفت صورت، بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شوید. انواع لیفت صورت شامل تکنیک‌های مختلفی است که در روش‌های قدیمی تمرکز بر سفت کردن پوست بود، اما روش‌های مدرن در حفظ ویژگی‌های طبیعی صورت و بازیابی حجم مناسب برای ظاهری جوان و طبیعی‌تر تمرکز دارند. در زیر به صورت خلاصه به معرفی برخی از انواع لیفت صورت می‌پردازیم:

لیفت با کشیدن پوست صورت

لیفت صورت با کشیدن پوست صورت با جراحی یکی از روش‌های قدیمی‌تر است که در مقایسه با روش‌های مدرن، کمتر مورد تایید قرار می‌گیرد. در این روش، اصلی‌ترین فاکتور برای بهبود ظاهر صورت، کشیدن پوست است. اما امروزه اکثر جراحان پلاستیک صورت از این روش استفاده نمی‌کنند، زیرا ممکن است نتایج غیر طبیعی و مصنوعی به همراه داشته باشد.

لیفت صورت ترکیبی بدون جراحی

روش لیفت صورت با جراحی با تهاجم و عوارض بیشتری نسبت به روش بدون جراحی آن است که جزو مهم‌ترین مزیت‌های لیفت صورت بدون جراحی محسوب می‌شوند. افرادی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، در پی ظاهری جوان هستند، اما به دنبال عمل‌ جراحی نیستند. این روش‌ها شامل ترکیبی از اولتراپی، بوتاکس و فیلرهای صورت هستند. این گزینه بهترین روش لیفت صورت برای افرادی است که چین و چروک زیادی در سراسر صورت خود دارند. لیفت صورت ترکیبی، عموما بهبودی چشمگیری در ظاهر افراد و جوان‌تر شدن چهره آنها در پی دارد.

لیفت صورت با نخ

در روش لیفت صورت با نخ، جهت کشیدن پوست به بالا و جلوگیری از افتادن آن از نخ‌هایی با قلاب‌های ریز روی آن استفاده می‌شود. این روش کم تهاجم‌تر از لیفت کامل صورت است. در روش مذکور نخ‌ها در جای خود باقی می‌مانند تا پوست، صاف به نظر برسد. اکثر زیباجویانی که این روش را انتخاب می‌کنند، می‌توانند در حین عمل هوشیار باشند، چرا که دردی احساس نمی‌کنند. انواع نخ برای لیفت صورت شامل پلی‌دیوکسانون PDO، نخ‌های رشته‌ای (مونوفیلامنتها)، نخ‌های کاگ (خاردار) و نخ‌های پیچ‌دار (نخ تخصصی اسکرو) هستند.

تصویر لیفت صورت با نخ-بهترین روش لیفت صورت

آندوسکوپی

این روش لیفت صورت با حداقل تهاجم است که از طریق چندین برش کوچک انجام می‌شود. با استفاده از این روش، ماهیچه‌های زیرین و بافت چربی اضافی صورت تغییر خواهد کرد. این برش‌ها معمولا پنهان می‌شوند تا زخم لیفت صورت مشخص نباشد. این روش برای افراد میانسال با علائم متوسط پیری و افتادگی پوست، گزینه مناسبی است.

اندولیفت

اندولیفت یکی از روش‌های بدون جراحی لیفت صورت است. در این روش، از یک لیزر با طول موج خاص (۱۴۷۰ نانومتر) استفاده می‌شود که به بافت‌های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث حذف سلول‌های چربی و تحریک فیبرهای کلاژن در بافت پوست خواهد شد. اندولیفت به عنوان بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی، برای افرادی که نگران زخم‌های بعد از جراحی هستند، محسوب می‌شود.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی دیگر از روش‌های لیفت صورت بدون نیاز به جراحی است. در این روش، با استفاده از امواج فوکوس شده هایفو، جوانسازی انجام می‌شود. این روش قادر است چین و چروک‌ها را کاهش دهد و به لیفت گونه و ابرو نیز کمک فراوانی کند.

تصویر هایفوتراپی-بهترین روش لیفت صورت

کربوکسی تراپی

لیفت صورت با کربوکسی تراپی نیز یکی از بهترین روش‌های لیفت است که با تزریق مقادیر کمی دی‌اکسید کربن به پوست، انجام می‌شود. این روش باعث تحریک تولید کلاژن و شکستن رسوبات چربی در زیر پوست می‌شود. لیفت صورت با کربوکسی تراپی باعث افزایش ارتجاع پوست می‌شود و به جوانسازی و کاهش چین و چروک آن کمک می‌کند.

انتخاب بهترین روش لیفت صورت از نظر دکتر خادمی

سخن پایانی

برای افرادی که از جراحی‌های زیبایی ترس دارند، روش‌های غیرجراحی و کم تهاجمی وجود دارد که می‌تواند برای جوانسازی پوست صورت آنها گزینه مناسبی باشد. در این مقاله، توضیحاتی درباره روش‌های مختلف لیفت صورت ارائه شد. توصیه می‌شود قبل از انتخاب هر روش، با متخصص زیبایی مشورت کنید تا روش مناسبی برای شما تعیین شود و راهنمایی لازم را درباره لیفت صورت دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *