دکتر محمد خادمی

بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ + مشخصات بهترین جراح لیفت صورت

لیفت صورت با نخ یکی از جدیدترین تکنیک‌های جوانسازی صورت است که با استفاده از نخ‌های مخصوص به صورت زیر جلدی انجام می‌شود. تکنیک لیفت صورت با نخ، ضمن رفع افتادگی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های پوستی، باعث تحریک کلاژن سازی در پوست نیز می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت دکتر خادمی، علاوه‌بر معرفی ویژگی‌های بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ، به بررسی مزایا و میزان ماندگاری تکنیک لیفت صورت با نخ نیز می‌پردازیم

معرفی بهترین تکنیک لیفت صورت

در حال حاضر، تعداد زیادی تکنیک مختلف برای لیفت صورت وجود دارد اما از میان این روش‌ها، لیفت صورت با نخ  به عنوان یک روش کم تهاجمی و غیر جراحی همواره تکنیک پر طرفداری است. در این روش نخ‌ها به صورت زیر جلدی وارد پوست صورت می‌شوند و سپس به بافت‌های زیرین پوست متصل خواهند شد. این نخ‌ها در واقع نقش پشتیبان یا استحکام دهنده به پوست را دارند و در نهایت باعث تحریک ساخت کلاژن در پوست می‌شوند. با توجه به این که وجود کلاژن در پوست باعث افزایش استحکام پوست و از بین رفتن افتادگی پوست می‌شود، در قسمت‌های میانی صورت، غبغب و به منظور رفع افتادگی پلک از این تکنیک برای لیفت پوست استفاده می‌شود.

نتیجه لیفت صورت با نخ

ماندگاری نتایج لیفت صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله ای عوامل می‌توان به مهارت جراح در انجام تکنیک، نوع تکنیک‌های جراحی مورد استفاده، واکنش بدن به جراحی و نحوه مراقبت پس از عمل اشاره کرد. معمولا نتایج لیفت صورت با نخ نسبت به سایر روش‌های لیفت پوست، دارای ماندگاری طولانی‌تری هستند. اما لازم است توجه داشته باشید که افزایش سن و عوامل دیگر مانند عوامل ژنتیکی و سبک زندگی ممکن است تاثیری بر ماندگاری نتایج داشته باشند. همچنین، مراقبت درست پس از لیفت صورت با نخ، نقش مهمی در ماندگاری اثر این تکنیک دارد. برای داشتن نتایج بهتر و ماندگارتر، لازم است پس از عمل، مراقبت‌های لازم را به درستی انجام دهید و همچنین سبک زندگی سالمی را رعایت کنید.

تجربه پوستی صاف با لیفت نخ.

مزایای لیفت صورت با نخ

  •  عدم نیاز به جراحی: لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی کم تهاجمی است و نیاز به برش و جراحی ندارد. بنابراین پس از لیفت صورت با نخ می‌توانید به فعالیت‌های روزمره بپردازید و از این بابت ممنوعیتی نخواهید داشت.
  • دوران نقاهت کوتاه: زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره پس از لیفت صورت با نخ بسیار کمتر از جراحی است. این به معنای کاهش زمان نیازمندی به استراحت و ترمیم بعد از عمل می‌باشد.
  • اثرات قابل مشاهده فوری: پس از انجام لیفت صورت با نخ، اثرات این تکنیک بلافاصله در صورت مشاهده می‌شود. در ناحیه‌ای که نخ‌ها جایگذاری شده‌اند پوست بالا می‌رود، چین و چروک‌های صورت کاهش می‌یابند و فرم کلی صورت بهبود می‌یابد.
  •  عدم نیاز به بیهوشی: در لیفت صورت با نخ، عموماً نیازی به بیهوشی عمومی نیست. بنابراین در این تکنیک عوارض ناشی از بیهوشی را نخواهید داشت.
  • هزینه مقرون به صرفه‌تر: هزینه لیفت صورت با نخ معمولاً کمتر از جراحی لیفت صورت است. مقرون به صرفه‌تر بودن این روش باعث تقاضای بالای این تکنیک به منظور جوانسازی صورت شده است.

مشخصات بهترین جراح لیفت صورت

انتخاب بهترین جراح لیفت صورت به عوامل مختلفی از جمله تجربه و تخصص جراح و نظرات بیماران قبلی بستگی دارد. همچنین برای انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، لازم است به موارد زیر توجه کنید:

۱.بررسی رزومه جراح در زمینه لیفت صورت

بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست، مو و زیبایی در زمینه تکنیک‌های جوانسازی پوست فعالیت می‌کنند. پیش از انتخاب جراح برای لیفت صورت با نخ لازم است نمونه کارهای قبلی پزشک در انجام لیفت صورت را مشاهده کنید، نتایج حاصل می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح کمک کند.

۲.دریافت نوبت مشاوره حضوری پزشک متخصص

اگر هنگام انتخاب بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ، با انتخاب‌های متعدد مواجه شدید، مشورت با پزشکان متخصص در این زمینه و دریافت نظرات آنها در مورد جراحان معروف در این حوزه می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین جراح را انتخاب کنید.

۳. بررسی نظرات بیماران قبلی

 مطالعه نظرات و تجربیات بیماران قبلی که عمل لیفت صورت را توسط یک جراح خاص انجام داده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح کمک کند.

لازم به ذکر است که شرایط هر فردی متفاوت است و برای انتخاب بهترین جراح لیفت صورت برای خود، مهم است که با جراحان مختلف مشورت کنید و تمامی عوامل مهم را در نظر بگیرید. دکتر محمد خادمی متخصص پوست، مو و زیبایی با گذراندن دوره‌های تخصصی در فرانسه، کانادا و دبی به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین جراحان زیبایی مشغول به فعالیت است. تکنیک لیفت صورت با نخ توسط دکتر خادمی با بهترین کیفیت و تلفیق هنر و زیبایی به جهت جوانسازی صورت انجام می‌شود. اگر قصد دارید برای لیفت صورت با نخ اقدام کنید، می‌توانید با اطمینان خاطر به مطب ایشان مراجعه نمایید.

لیفت صورت با نخ توسط پزشک متخصص.

سخن پایانی

لیفت صورت با نخ به عنوان روش موثر با تاثیرگذاری سریع، بدون دوران نقاهت و بدون عوارض جراحی همواره بهترین تکنیک جوانسازی پوست است. از این تکنیک برای افزایش استحکام پوست صورت، گردن، غبغب و برخی قسمت‌های بدن استفاده می‌شود. مهارت پزشک در انجام لیفت صورت با نخ و همچنین رعایت مراقبت‌های پس از لیفت با نخ بر مدت زمان ماندگاری این تکنیک موثر هستند. اگر قصد دارید برای لیفت صورت با نخ اقدام کنید، حتما نکات ذکر شده در رابطه با ویژگی‌های جراح مناسب را بررسی کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *