دکتر محمد خادمی

انواع فیلر لب + کدام فیلر لب بهتر است؟

تصویر انواع فیلر لب + کدام فیلر لب بهتر است؟

در دنیای امروز، زیبایی به یکی از مهمترین معیارهای اجتماعی تبدیل شده است. لب‌های پر و جذاب نشانه‌ای از جذابیت بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از زنان و مردان به دنبال راهکارهایی هستند تا لب‌های خود را زیبا و جذاب‌تر کنند. یکی از راهکارهای موجود برای بالا بردن جذابیت لب‌ها، استفاده از فیلر لب است. اما با وجود اینکه فیلر لب به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی برای پر کردن لب‌ها بسیار محبوب است، انتخاب یک فیلر لب مناسب، با توجه به نیازهای شما ممکن است مشکل باشد. در این مطلب، با معرفی انواع فیلر لب، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین فیلر لب را تحت نظر پزشک متخصص زیبایی و طبق نیازهای خود انتخاب کنید.

تصویر انواع فیلر لب + کدام فیلر لب بهتر است؟

معرفی برندهای فیلر معتبر در بازار

انواع مختلفی از برندهای فیلر لب از جمله فیلر رووفیل، فیلر نورامیس، فیلر الانسه، فیلر دنبی، ژل نیو ویا، فیلر پرفکتا، فیلر دیاموند، ژل درموفیل اصل، فیلر هایومکس، بایو فیلر، ژل لب پرفکتا، فیلر لب رووفیل، ژل لب الانسه، فیلر لب آلاینا، فیلر لب آلیاکسین، ژل لب پلوریال اتریش و … در بازار وجود دارند. با وجود تعداد زیادی برند فیلر در بازار، برخی از آن‌ها برتری و شهرت بیشتری نسبت به دیگران دارند. در ادامه، به بررسی برخی از این برندها خواهیم پرداخت:

فیلر استایلیج  stylage

استایلیج یکی از برندهای معتبر فیلر است که در سراسر جهان شناخته شده است. این برند برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ از طریق آزمایشکاه‌های شرکت فرانسوی ویواسی در کشور بریتانیا به مشتریان عرضه شد. استایلیج از محصولاتی است که کیفیت و اثربخشی بالایی دارد و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این فیلر شامل ترکیباتی از جمله اسید هیالورونیک، لیدوکائین و آنتی‌اکسیدان‌ها است که با فرمولاسیون بسیار خوب خود بهبود ظاهر چروک‌ها، حجم دهی لب و نرمی پوست را تضمین می‌کنند. ماندگاری این ژل با توجه به مراقبت‌های هر فرد بین ۶ تا ۱۲ ماه است. اما به علت قیمت بالای این برند و نیاز به تمدید مکرر، هزینه‌های مالی زیادی خواهد داشت.

بلوترو belotero

بلوترو نیز یکی از برندهای محبوب و معتبر در زمینه فیلر به شمار می‌رود که توسط یک شرکت خصوصی در فرانکفورت ساخته شده است. محصولات این برند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ای تولید می‌شوند و به طور مداوم در حال گسترش و پیشرفت است. بلوترو با تمرکز بر تولید فیلرهای زیبایی با ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسانی، ارائه دهنده محصولاتی است که کاهش چین و چروک صورت، بهبود و ترمیم پوست، حجم دهی و لیفتینگ صورت را فراهم می‌کنند. یکی از نقاط قوت این برند، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و فرمولاسیون‌های بسیار دقیق است که نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رووفیل revofil

برند رووفیل نیز در بین مصرف‌کنندگان فیلر شناخته شده است که جزو اولین فیلرهای انقلابی در زمینه پزشکی محسوب می‌شود. این برند ساخت کره جنوبی است که برای تولید محصولات خود از مواد با کیفیت و استانداردهای بالا استفاده می‌کند و اثربخشی بالایی در برطرف کردن نیازهای مشتریان دارد. برند رووفیل با ترکیباتی که از جمله اسید هیالورونیک، رویالین و آنتی‌اکسیدان‌ها تشکیل شده‌اند، محصولاتی را ارائه می‌دهد که در بهبود چین و چروک‌ها، لیفتینگ صورت و حجم دهی لب موثر هستند.

تصویر ژل رووفیل revofil

الیاکسین  aliaxin

الیاکسین نیز یکی از برندهای مطرح فیلر است که محصولات با کیفیت و مورد اعتمادی را برای مشتریان ارائه می‌دهد. این برند در حوزه زیبایی و آرایشی شناخته شده است که جزو تولیدات شرکت IBSA سوئیس محسوب می‌شود. برند الیاکسین با استفاده از هیالورونیک اسید ساخته شده که به طور خاص برای فرم‌دهی به لب‌ها و از بین بردن خطوط اخم و لبخند به کار می‌رود.

نئو ویا

نئو ویا یکی از برندهای معروف در صنعت فیلر است که در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت نئو ویا در قالب شرکتی چند ملیتی در ایتالیا و سوئیس شروع به فعالیت کرد. این فیلر با استفاده از ترکیبی از مواد فعال بسیار قدرتمند و موثر، قادر است تاثیرات قابل مشاهده‌ای روی پوست داشته باشد. ترکیبات این ژل شامل خالص‌ترین شکل اسید هیالورونیک، برگرفته از باکتری باسیلوس و سوبتیلیس است که برای انسان ضرری ندارد. از ویژگی‌های برجسته نئو ویا می‌توان به توانایی آن در حجم دهی، اصلاح فرم، کانتورینگ و احیای مجدد لب‌ها اشاره کرد.

نورامیس neuramis

نورامیس یکی از برندهای معروف فیلر از تولیدات کره جنوبی بوده که در بازار آرایشی و زیبایی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این برند با ارائه محصولاتی با کیفیت و موثر، توانسته است جایگاه خود را در این صنعت در رتبه بسیار بالایی حفظ کند، به طوری‌که حتی شاهد ژل خط خنده نورامیس در این محصول هستیم. یکی از ویژگی‌های برجسته نورامیس، استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید فیلرها است. این برند از مواد خالص و با کیفیت برای تولیدات خود استفاده می‌کند که از اثربخشی بالا و نتایج طولانی مدت برخوردار هستند. همچنین، فیلرهای نورامیس دارای ترکیباتی مثل اسید هیالورونیک، لیدوکائین و … هستند که به داشتن پوستی سالم و جوان به شما کمک می‌کنند. از کاربردهای فیلرهای نورامیس برای رفع چین و چروک پوست، افزایش حجم لب‌ها، گونه‌ها و … اشاره کرد.

تصویر فیلر نورامیس neuramis

الانسه ellanse

الانسه یکی از برندهای معروف شرکت سینکلر در کشور هلند است که توانسته به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب در بازار شناخته شود. این برند در دسته بندی فیلرهای زیبایی و ضد چروک قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی های برجسته الانسه که آن را از دیگر فیلرها متمایز می‌کند، مواد تشکیل دهنده آن است. به عبارتی ترکیبات این فیلر فاقد هیالورونیک اسید است و از مواد معدنی طبیعی و غیر قابل جذب توسط بدن تشکیل شده است. کاربردهای این برند در تمام نقاط صورت و بدن قابل استفاده است. از جمله استفاده‌های معمول الانسه می‌توان به پر کردن خطوط لب، طراحی و تقویت چانه و … اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله، به بررسی انواع فیلر لب پرداختیم. حال این سوال پیش می‌آید که کدام فیلر لب بهترین انتخاب است؟ با توجه به معرفی و بررسی انواع فیلر لب، هیچ فیلری به طور قطعی بهتر از دیگری نیست. انتخاب فیلر لب مناسب با توجه به نیازهای هر فرد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر به دنبال حجم بالا برای لب‌های خود هستید، ژل لب آلاینا یا ژل پرفکتا برای لب گزینه مناسبی خواهند بود. اما اگر می‌خواهید لب‌هایتان به طور طبیعی و ظریف‌تر به نظر بیایند، فیلر لب استایلیج ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. قبل از تصمیم‌گیری برای تزریق فیلر لب از جمله فیلر لب پرفکتا یا نورامیس و …، بهتر است با پزشکی متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *