دکتر محمد خادمی

هایفوتراپی غبغب
  • تماس تلفنی
  • مشاوره در چت واتساپ
  • اینستاگرام
× شروع مشاوره در چت

هایفوتراپی غبغب

گردن تاثیر بسیار مثبتی بر روی ظاهر چهره افراد دارد. به همین دلیل در حال حاضر رفع مشکلات ناحیه زیر چانه مانند غبغب، به شدت رایج شده است. غبغب به معنای وجود ناحیه‌ای در بخش گردن و چانه با چربی اضافی است. علت غبغب معمولا افزایش وزن است، اما در برخی موارد افرادی با تناسب وزن نیز ممکن است از این مشکل رنج ببرند. یکی از بهترین روش‌های درمان و رفع غبغب، هایفوتراپی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این روش درمانی زیبایی و مزایای آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

هایفوتراپی غبغب چیست؟

هایفوتراپی یا هایفو برای رفع غبغب از طریق استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا انجام می‌شود. این روش آسان و بدون درد است و مشکلات افتادگی پوست و تجمع چربی در ناحیه گردن را بهبود می‌بخشد. در گذشته، تنها راه برای رفع غبغب جراحی بود؛ اما امروزه با استفاده از هایفو، این مشکل را می‌توان به صورت غیر جراحی و بدون نیاز به بیهوشی درمان کرد. هایفوتراپی نسبت به جراحی روشی راحت‌تر و جدیدتر است که بسیاری از افراد از آن بهره می‌برند تا افتادگی پوست و تجمع چربی در ناحیه گردن خود را کاهش دهند.

مزایای هایفوتراپی غبغب

برخی از مزایای هایفوتراپی غبغب به شرح زیر است:

  • در این روش، نیازی به بیهوشی یا بی‌حسی موضعی نیست و درمان بدون هیچ دردی انجام می‌شود. با استفاده از هایفوتراپی، پوست مورد نظر تحریک شده و فرآیند تولید کلاژن را آغاز می‌کند. تولید کلاژن باعث جوان‌تر شدن پوست می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای هایفوتراپی غبغب این است که افراد سالم با هر رده سنی بدون محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • این روش بدون نیاز به برش یا انجام جراحی از بین می‌رود و فرد پس از اتمام درمان نیازی به دوره نقاهت یا بازیابی ندارد.
  • یکی از مزیت‌های دیگر این روش، حذف چربی فقط در ناحیه مورد نظر است، در حالی‌که در برخی روش‌های دیگر حذف غبغب، چربی نواحی دیگر نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و بافت‌ها آسیب می‌بینند.
  • گاهی هایفوتراپی غبغب برای زاویه‌سازی فک نیز مناسب خواهد بود.
  • پس از رفع غبغب با هایفوتراپی، ناحیه مورد نظر دچار کبودی و تورم نمی‌شود.
  • مهم است بدانید که استفاده از امواج فراصوت برای تشخیص و درمان، یک روش بی‌خطر و قابل اعتماد است.

مشاوره رایگان

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

عوارض هایفوتراپی غبغب

پس از درمان با هایفوتراپی ممکن است که بعضی از افراد دچار عوارض جزئی شوند که برخی از این عوارض عبارتند از:

  • پس از درمان با هایفوتراپی، ممکن است پوست ناحیه مورد درمان قرمز شود. این قرمزی معمولا در طول فرآیند درمان رخ می‌دهد و در بیشتر موارد، در عرض چند ساعت پس از اتمام درمان بهبود می‌یابد.
  • بعضی افراد ممکن است تورم خفیف، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس در ناحیه درمان را تجربه کنند. این علائم نیز معمولا موقتی و طبیعی هستند و به طور متوسط در عرض چند روز بهبود می‌یابند.
  • برخی عوارض جانبی نادر مانند کبودی یا بی‌حسی وجود دارد که این عوارض نیز به صورت موقتی هستند و پس از مدتی خود به خود از بین می‌روند.

قبل از اقدام به درمان پزشک حتما عوارض موجود را بررسی کرده و شما را از وجود آنها آگاه می‌کند. مهم است بدانید که همانند سایر روش‌های درمان زیبایی با عوارض همراه هستند که هایفوتراپی غبغب نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این منظور در صورت مشاهده هرگونه علائم غیرعادی بهتر است به پزشک انجام دهید. همچین برای کاهش این ریسک‌ها بهتر است هایفوتراپی را تحت نظر پزشک مجرب و متخصص انجام دهید.

هزینه هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی در هر شهر و کلینیکی با هزینه‌های متفاوتی انجام می‌شود. به طور کلی میزان هزینه‌های مورد نیاز برای هایفوتراپی نسبت به روش‌های دیگر مانند لیفت غبغب و جراحی کمتر است، به طوری‌که اکثر افراد می‌توانند به راحتی به استفاده از این روش زیبایی دسترسی داشته باشند.

عوامل مختلف دیگری در هزینه هایفوتراپی غبغب تاثیرگذار هستند که برخی از این عوامل تاثیرگذار میزان تجمع چربی و تعداد جلسات مورد نیاز هستند. به عنوان مثال هر چه میزان چربی بیشتر باشد و تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز داشته باشید، به همان نسبت هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

زیباترین خودت باش!

همین الان درخواست مشاوره رایگان ثبت کن ♥

مرکز هایفوتراپی در تهران

کلینیک دکتر محمد خادمی به عنوان یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران است که با بهترین دستگاه‌ها و به‌روزترین متدهای دنیا در حال ارائه خدمات خود به مشتریان است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مراجعه به این مجموعه کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از خدمات بی‌نظیر دکتر خادمی بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

هایفوتراپی غبغب یک روش غیر تهاجمی است که می‌تواند تغییرات زیادی در چهره ایجاد کند، چربی تجمع یافته زیر چانه را کاهش داده و چروک‌ها را از بین می‌برد. برای دستیابی به نتایج مطلوب، باید انجام هایفوتراپی غبغب توسط یک پزشک متخصص انجام شود. هایفوتراپی به طور عمومی برای جوانسازی صورت و بهبود شکل دهی بینی و صورت نیز استفاده می‌شود. لذا قبل از انتخاب این روش زیبایی توصیه می‌شود که حتما با دکتر محمد علیزاده مشورت کنید تا ایشان با تخصص خود در این زمینه، بهترین راه حل درمانی و زیبایی را به شما پیشنهاد دهند.

مشاوره رایگان

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *