دکتر محمد خادمی

هایفوتراپی
  • تماس تلفنی
  • مشاوره در چت واتساپ
  • اینستاگرام
× شروع مشاوره در چت

هایفوتراپی

هایفوتراپی صورت یک روش جدید است که نیاز به جراحی‌های تهاجمی ندارد و با از بین بردن یا کاهش خطوط صورت و چین و چروک‌ها، باعث زیبایی بیشتر چهره می‌شود. این روش با استفاده از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا به عمق پوست نفوذ می‌کند که باعث تولید کلاژن و الاستین می‌شود. نتایج اولیه پس از درمان قابل مشاهده هستند و نتیجه کامل درمان معمولا پس از ۳ تا ۶ ماه مشاهده می‌شود. هایفوی صورت سازگار با پوست، ایمن و موثر است و می‌تواند لیفت صورت و ابروها، سفت کردن بافت گردن و حتی درمان سلولیت را انجام دهد. در ادامه مطلب هایفو را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی، روشی جدید برای لیفت صورت است. این روش از انرژی فراصوت برای تحریک کلاژن در پوست استفاده می‌کند که منجر به سفت شدن پوست می‌شود. این روش در ابتدا برای درمان تومورها استفاده می‌شد و از سال ۲۰۰۸ میلادی به بعد در حوزه زیبایی و آرایشی مورد استفاده قرار گرفت. هایفوتراپی توسط FDA تایید شده و برای لیفت ابرو، رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه صورت و گردن، لیفت سینه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. هایفو روشی موثر و بدون خطر است که نتایج قابل مشاهده خود را طی چند ماه ارائه می‌دهد. این روش جایگزین خوبی برای جراحی لیفت صورت است، به ویژه برای افراد جوانی که از روش جراحی اجتناب می‌کنند. با این حال، در افراد با افتادگی شدید پوست، تاثیربخشی آن محدود است. به طور کلی، تجربیات افرادی که از هایفو استفاده کرده‌اند، معمولا مثبت بوده و این روش توسط متخصصان زیبایی توصیه می‌شود.

هایفوتراپی چیست؟

مزایا هایفوتراپی

به گفته انجمن جراحی پلاستیک آمریکا، هایفو و سایر روش‌های زیبایی بدون جراحی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده و متقاضیان فراوانی دارند. این روش در جوانسازی پوست بسیار موثر است و دارای مزایا ویژه‌ای است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • کاهش چین و چروک صورت
  • سفت شدن پوست افتاده در ناحیه گردن و صورت
  • لیفت گونه، ابرو و پلک‌ها
  • زاویه‌سازی فک و سفت شدن ناحیه سینه.

این خواص هایفوتراپی برای صورت باعث شده تا این روش در دسته‌بندی زیبایی بدون نیاز به جراحی جای بگیرد و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. چرا که پس از استفاده از این روش، به راحتی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید و از اثرات شگفت انگیز آن لذت ببرید.

مشاوره رایگان

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

مضرات هایفوتراپی

هایفوتراپی به طور کلی ضررهای زیادی ندارد و در صورت بروز برخی عوارض ناچیز، در عرض چند روز به طور خودبه خود بهبود می‌یابند. در طول فرآیند هایفو، ممکن است تا حدودی درد احساس شود، اما این درد به طور عمومی ملایم است. برخی افراد می‌توانند حس مشابهی به وارد شدن خار در پوست را با هر پالس الکتریکی تجربه کنند. در صورت نگرانی از درد، حتما قبل از اقدام به استفاده از هر روش زیبایی با پزشک خود مشورت کنید. پزشک ممکن است پیش از آغاز روند هایفو، مصرف داروهایی مانند استامینوفن یا داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی مثل ایبوپروفن را به شما توصیه کند.

گاهی ممکن است پس از درمان تورم و قرمزی را در آن ناحیه تجربه کنید که این عوارض معمولا در چند ساعت اولیه پس از روند هایفو به طور کامل رفع می‌شوند. در برخی افراد، حس سوزن‌ سوزن در پوست ایجاد می‌شود که ممکن است به مدت چند هفته ادامه داشته باشد. یکی از عوارض نادر، کبودی و بی‌حسی موقت است، اما این وضعیت نیز در عرض چند روز بهبود می‌یابد. در صورت انجام هایفوتراپی توسط پزشکی قابل اعتماد و با تجربه، این روش بسیار ایمن خواهد بود.

زیباترین خودت باش!

همین الان درخواست مشاوره رایگان ثبت کن ♥

بهترین کاندیدا برای انجام هایفوتراپی

استفاده از این روش محدودیت‌هایی دارد که برای همه گزینه مناسبی نخواهد بود. لذا بهترین کاندیدا برای استفاده از روش هایفو افراد بالای ۳۰ سال با پوست شل هستند که البته افتادگی پوست آنها بسیار خفیف است. لذا با بررسی تصاویر قبل و بعد از هایفوتراپی صورت می‌توانید تاثیرات این روش را مشاهده کنید و تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ نمایید.

مرکز هایفوتراپی در تهران

مراقبت های بعد از تزریق فیلر خط خنده که بسیار مهم هستند، شامل موارد زیر می شوند:

  • پس از تزریق فیلر خط خنده، تا حد امکان از لمس و فشار زیاد بر روی منطقه تزریق خودداری کنید. این کار به جلوگیری از تغییر شکل فیلر و تغییر موقعیت آن کمک می ‌کند.
  • در روز اول پس از تزریق، سعی کنید از فعالیت‌ های ورزشی یا فعالیت‌ هایی که باعث افزایش جریان خون و تعرق زیاد می ‌شوند، خودداری کنید. این کار سبب جلوگیری از حجم فیلر در منطقه تزریق می شود.
  • از آب ‌گرم و بخار، دوری کنید. استفاده از حمام ‌های گرم، سونا و جکوزی در روز های اول پس از تزریق فیلر خط خنده توصیه نمی‌ شود، زیرا ممکن است باعث تورم و تغییر شکل فیلر شود.

 

نتیجه گیری

در این مقاله با هایفو و مزایای آن آشنا شدید. این روش با توجه به جدید بودن آن، تعداد زیادی طرفدار دارد؛ به طوری‌که اکثر افراد درباره هایفوتراپی نظرات مثبتی دارند. چرا که هایفو بر خلاف روش‌های جراحی، بدون نیاز به برش و زخم، انجام می‌شود. البته لازم است که قبل از اقدام به استفاده از این روش زیبایی، حتما با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

مشاوره رایگان

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *