دکتر محمد خادمی

لیفت گردن با نخ
  • تماس تلفنی
  • مشاوره در چت واتساپ
  • اینستاگرام
× شروع مشاوره در چت

لیفت گردن با نخ

فاکتورهای مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، استرس، سبک زندگی ناسالم و نور خورشید می‌توانند منجر به کاهش شادابی و جوانی پوست صورت و گردن شوند. به ویژه پوست ناحیه گردن که نسبت به پوست صورت نیز نازک‌تر است. با توجه به این عوامل، گردن معمولا به صورت بیشتر در معرض خطر چروک شدن و افتادگی قرار می‌گیرد. شل شدگی پوست گردن باعث کم شدن حالت ارتجاعی آن می‌شود که ظاهر ناخوشایندی به آن می‌بخشد. بنابراین، افراد می‌توانند برای حل این مسئله از روش‌های نوین و جدیدی که در حوزه درمان زیبایی ارائه شده‌ مثل لیفت گردن با نخ استفاده کنند. در ادامه قصد داریم که در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

لیفت گردن چیست

لیفت گردن یک روش ساده و کارآمد است که با کمترین مشکل و پیچیدگی انجام می‌شود. استفاده از این روش با توجه  به میزان چروک و افتادگی پوست و بافت‌های چربی در ناحیه گردن، متفاوت خواهد بود. در روش لیفتینگ پوست گردن، پوست اضافی و بافت‌های چربی اضافی برداشته می‌شوند. به طور معمول، این روش می‌تواند به همراه روش‌های دیگری از جمله لیفت چهره و لیفت پیشانی انجام شود تا تاثیرات دو روش دیگر به همراه لیفت گردن، بیشتر شود.

یکی از بهترین روش‌های لیفت گردن، استفاده از نخ است. کشیدن پوست گردن با نخ، یک روش زیبایی سریع است که نتایج قابل توجهی در بهبود ظاهر پوست فراهم می‌کند. استفاده از لیفت گردن با نخ کاملا غیرتهاجمی و بدون عوارض جدی انجام می‌شود، به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

نواحی قابل لیفت با نخ
نواحی قابل لیفت با نخ

لیفت گردن با جراحی

جراحی لیفت گردن یکی از روش‌های زیبایی و جوانسازی است که به منظور کشش و برطرف کردن افتادگی پوست زیر چانه و ناحیه گردن انجام می‌شود، به خصوص در مواردی که پوست حالت الاستیسیته و کشندگی خود را از دست داده باشد. عمل لیفت گردن برای آقایان و خانم‌ها قابل انجام است.

در این روش جراحی، پوست و چربی اضافی ناحیه گردن برداشته می‌شود که نتیجه آن، رفع چین و چروک‌های موجود بر روی گردن و داشتن پوستی صاف است. به طور کلی، می‌توان گفت که عمل لیفت گردن با هدف رفع علائم پیری در قسمت پایانی صورت انجام می‌شود و معمولاً به عنوان بخشی از عمل لیفت صورت در نظر گرفته می‌شود. البته روش اصلی لیفت صورت و گردن با استفاده از نخ انجام می‌شود که نسبت به جراحی راحت‌تر و پرکاربردتر است.

جراحی لیفت گردن
قبل و بعد از لیفت گردن

نحوه انجام لیفت گردن با نخ

برای انجام لیفت گردن بدون جراحی، در ابتدا پزشک معالج و متخصص، در یک جلسه مشاوره، اطلاعات مربوط به سابقه بیماری‌ها، مصرف داروها و تشخیص نوع پوست را جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات برای تخمین تعداد نخ‌های مورد نیاز برای انجام لیفت، مدت زمان اثرگذاری عمل و ایجاد اعتماد منطقی و معقول در فرد، ضروری است.

در زمان مشخص شده برای انجام عمل لیفت گردن با نخ، پزشک در ابتدا نقاط قرارگیری نخ‌ها را در هر دو سمت مشخص می‌کند. سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی، گردن و نقاط عبور نخ‌ها زیر فک و پشت گردن به طور کامل بی‌حس می‌شوند تا فرد در طول درمان احساس ناراحتی نکند.

سپس با استفاده از سوزن‌های باریک و تیز، نخ‌های لیفتینگ از نقاط مشخص شده عبور داده می‌شوند. پس از عبور تمام نخ‌ها، دو سمت نخ در نقاط ابتدایی محکم می‌شوند.

پس از کشیدن نخ‌ها، قسمت‌های اضافی نخ قطع می‌شوند و عمل لیفت گردن با نخ به پایان می‌رسد.

مشاوره رایگان

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

لیفت صورت

لیفت ابرو

فیلم جراحی لیفت گردن

 برای درک عمیق‌تر و آشنایی بیشتر لیفت گردن با نخ فیلم زیر را مشاهده کنید.

زیباترین خودت باش!

همین الان درخواست مشاوره رایگان ثبت کن ♥

کلام آخر

لیفت گردن با نخ یک روش مؤثر و پرطرفدار است که برای درمان شل شدن و افتادگی پوست گردن مناسب است. این روش غیرتهاجمی است و عوارض جانبی چندانی ندارد. با استفاده از نخ‌های ویژه که به پوست متصل می‌شوند، تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست ایجاد می‌شود، که منجر به بهبود شکل و جوانی پوست و کاهش چروک‌ها می‌شود. این روش به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به جراحی گردن، به زیبایی و جوانی جدیدی دست یابید. با این حال، لازم است که قبل از تصمیم‌گیری، با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و اطلاعات کامل در مورد روش، مزایا و معایب آن را دریافت نمایید. همچنین، تجربه و تخصص پزشکی در انجام این روش نیز بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *