دکتر محمد خادمی

فیلر زیر چشم
  • تماس تلفنی
  • مشاوره در چت واتساپ
  • اینستاگرام
× شروع مشاوره در چت

فیلر زیر چشم چیست؟

یکی از نقاطی که معمولاً به عنوان نشانه‌های پیری در چهره در نظر گرفته می‌شود، حالت تیره و چروک‌‌دار زیر چشم است. ‌فیلر زیر چشم یکی از روش‌های درمانی و زیبایی برای این نقاط در صورت شما می‌باشد. فیلر زیر چشم در واقع یک نوع عمل زیبایی است که نیاز به جراحی ندارد. این عمل زیبایی برای رفع تیرگی و گودی زیر چشمُ با کمک ژل‌های تزریقی انجام می‌شود. از فیلر زیر چشم برای کاهش گودی زیر چشم، کاهش سیاهی زیر چشم و رفع خطوط و چین و چروک زیر چشم استفاده می‌شود. شما می‌توانید با شماره ۲۲۱۷۵۸۶۴-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کلییک زیبایی دکتر خادمی استفاده کنید.

در ادامه بیشتر با انواع فیلر، نحوه تزریق فیلر، کاربردها و سن تزریق آشنا می‌شوید.

انواع فیلر زیر چشم

فیلرهای مورد استفاده برای زیر چشم، انواع مختلفی دارند که در این جا بهترین‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱- فیلرهای هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid Fillers):

فیلرهای هیالورونیک اسید یکی از محبوب‌ترین انواع فیلرهای زیر چشم هستند. این فیلرها با استفاده از یک ترکیب طبیعی به نام هیالورونیک اسید، حجم و حالت طبیعی پوست را بهبود می‌بخشند. آن‌ها قابلیت جذب آب را دارند و باعث آبرسانی و شادابی منطقه زیر چشم می‌شوند.

۲- فیلرهای کلچال (Calcium Hydroxylapatite Fillers):

فیلرهای کلچال نیز یکی دیگر از انواع فیلرهای مورد استفاده در زیر چشم هستند. این فیلرها شامل ذرات کلسیم هیدروکسی آپاتیت هستند که به صورت طبیعی در بدن وجود دارند. آن‌ها به عنوان یک فیلر مجدد عمل می‌کنند و برای کاهش چین و چروک زیر چشم استفاده می‌شوند.

۳- فیلرهای پلی-لاکتیک اسید (Poly-Lactic Acid Fillers):

فیلرهای پلی-لاکتیک اسید فیلرهای مورد استفاده در زیر چشم هستند. این فیلرها شامل یک ماده به نام اسید پلی-لاکتیک هستند که به صورت طبیعی در بدن تجزیه می‌شود. این نوع فیلرها از طریق تحریک تولید کلاژن توسط سلول‌‌های پوست، بهبود و آبرسانی منطقه زیر چشم را فراهم می‌کنند. آن‌ها به طور پیوسته در طی چند جلسه تزریق می‌‌شوند و نتایج آنها به طور طبیعی در طول زمان ظاهر می‌شوند.

۴- فیلرهای پلی‌کاپرولاکتون (Poly-Caprolactone Fillers):

فیلرهای پلی‌کاپرولاکتون یا PCL نیز یک گزینه دیگر برای بهبود ظاهر زیر چشم هستند. این فیلرها شامل ماده‌ای به نام پلی‌کاپرولاکتون هستند که قابلیت استحکام و کشسانی دارد. آن‌ها به مرور زمان درون پوست تجزیه می‌شوند و در همین حین تولید کلاژن را تحریک می‌کنند. این نوع فیلرها برای کاهش چین و چروک‌‌های زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قبل و بعد فیلر زیر چشم توسط دکتر محمد خادمی

۵- فیلرهای چربی خود بدن (Autologous Fat Fillers):

فیلرهای چربی خود بدن معمولاً با استفاده از چربی‌های استخراج شده از مناطق دیگر بدن انجام می‌شود. این فیلرها دارای طبیعت بسیار نزدیک به بافت بدن هستند و به عنوان یک روش طبیعی و دائمی برای بهبود زیر چشم استفاده می‌شوند.

۶- فیلرهای رادیس (Radiesse Fillers):

فیلرهای رادیس نیز از موادی به نام هیدروکسی ‌آپاتیت کلسیمی تشکیل شده‌اند که به عنوان یک فیلر استحکام بخش عمل می‌کنند. این فیلرها بهبود ظاهر چین و چروک‌‌های زیر چشم را فراهم می‌کنند و نتایج به مدت طولانی‌تری دارند.

مشاوره رایگان فیلر زیر چشم

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

مراحل تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک زیبایی دکتر خادمی عبارت‌اند از:

  1. مشاوره و ارزیابی: قبل از هر چیز، مشاوره با یک متخصص زیبایی و ارزیابی دقیق وضعیت پوست ضروری است. پزشک بر اساس نیاز های شما، نحوه انجام تزریق فیلر، نوع محلول و مقدار مناسب را تعیین خواهد کرد.
  2. آماده‌ سازی: قبل از شروع فرآیند تزریق، پوست مورد نظر باید به طور کامل تمیز شده و ضد عفونی شود. همچنین، برخی از پزشکان از مواد موضعی برای آماده سازی استفاده می‌کنند.
  3. تزریق فیلر: مرحله قبل از تزریق فیلر، پزشک از محل انتخابی برای تزریق نشانه‌ گذاری می‌کند. سپس با استفاده از سوزن یا کانولا، فیلر به طور دقیق و کنترل شده در محل مورد نظر تزریق می‌شود. مکان و عمق تزریق ممکن است بسته به نیازهای شما و مشاوره پزشک تغییر کند.
  4. تکمیل و ماساژ: پس از تزریق فیلر، پزشک به طور دقیق و هنرمندانه فیلر را در محل مورد نظر پخش می‌کند تا نتیجه طبیعی و یکنواختی ایجاد شود.
  5. نتایج و نگهداری: اغلب نتایج تزریق فیلر زیر چشم به طور فوری مشاهده می‌شوند و پوست بازیابی و جوان‌تر می‌شود. اما به طور کلی، نتایج نهایی پس از چند هفته قابل مشاهده هستند و ممکن است نیاز به جلسات تکمیلی داشته باشد. در خصوص ماندگاری اثر فیلر استفاده از محصولات مراقبتی پوستی مناسب نیز توصیه می‌شود.

نحوه تزریق فیلر زیر چشم متفاوت است

کاربرد فیلر زیر چشم

کاربردهای فیلر زیر چشم به شرح زیر هستند:

پرکردن خطوط ریز و چروک‌ها:

فیلرهای زیر چشم، معمولاً از موادی مانند هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند، قادرند خطوط ریز و چروک ‌های زیر چشم را پر کنند و به صورت طبیعی و یکنواختی ظاهر را بهبود بخشند. با تزریق فیلر در این منطقه، ظاهر خستگی و علائم پیری کاهش می‌یابد و پوست زیر چشم به طور کلی جوان ‌تر به نظر می‌رسد.

کاهش تیرگی و رنگ تیره پوست زیر چشم:

فیلر زیر چشم می‌‌تواند در تقویت و روشن‌تر کردن پوست زیر چشم نقش مؤثری داشته باشند. با تزریق فیلر در این منطقه، رنگ تیره و تیرگی پوست زیر چشم کاهش می‌‌یابد و پوست شفاف تر می ‌شود. فیلرها می‌توانند تراکم و ضخامت ملانین (پیگمانت‌ها) را کاهش داده و از ایجاد سایه‌های تیره زیر چشم جلوگیری کنند. این عمل سبب خواهد شد که پوست زیر چشم روشن‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

آبرسانی و آرامش پوست:

فیلرهای زیر چشم قادرند به پوست زیر چشم رطوبت و آب رسانی لازم را انتقال بدهند. این خصوصیت باعث بهبود سلامت و ظاهر پوست می‌شود و علائم خشکی و خستگی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، فیلر زیر چشم خاصیت آرامش‌ بخش نیز داشته و باعث احساس راحتی و شادابی در ناحیه زیر چشم می‌شوند.

زیباترین خودت باش!

همین الان درخواست مشاوره رایگان ثبت کن ♥

سن تزریق فیلر زیر چشم

در این بخش سن ویژه برا تزریق و تفاوت بین افراد را بررسی می‌کنیم.

سن ویژه:

در برخی موارد، افراد ممکن است به دلیل عوامل ژنتیکی، عادات زندگی، یا عوامل دیگر، علائم پیری در سنین کمتر تجربه کنند. در این صورت، تزریق فیلر زیر چشم در سنین کم نیز می‌تواند بهبود مشکلات ظاهری زیر چشم منجر شود. با این حال، در این موارد، توصیه می‌شود با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا نظر خود را درباره زمان مناسب تزریق فیلر دریافت کنید.

تفاوت بین افراد:

مهم است توجه داشته باشید که هر فرد ممکن است نیازهای مختلفی در مورد بهبود ظاهر پوست زیر چشم داشته باشد. عواملی مانند ویژگی‌های پوست، تاریخچه پیری و نیازهای ظاهری متفاوت، تعیین کننده زمان مناسب تزریق فیلر برای هر فرد است. برای انتخاب بهترین زمان، بهتر است با پزشک تخصصی مشورت کنید و نظر او را درباره نیاز های شما بپرسید.

مشاوره رایگان برای فیلر زیر چشم

مشاوره تلفنی

مشاوره در واتساپ

فیلر چیست؟

فیلر یک روش زیبایی برای افراد است. تزریق فیلر در زیبایی چهره به عنوان یک روش غیر جراحی استفاده می‌شود. به کمک این روش زیبایی موادی را به صورت تزریق در لایه‌های پوستی چهره قرار می‌دهد. فیلر، که به عنوان پرکننده پوستی یا پرکننده بافت نرم نیز شناخته می‌شود، ماده‌ای تزریقی است که برای افزایش حجم، کانتور و شکل‌دهی به نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود. فیلرها معمولاً برای پر کردن خطوط و چین و چروک‌ها، نواحی توخالی و همچنین برای اصلاح ویژگی‌هایی مانند لب‌ها و گونه‌ها استفاده می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *