دکتر محمد خادمی

دستگاه ترمیا: جوانسازی پوست با روشی نوین

دستگاه ترمیا، یک دستگاه جدید و موثر برای لیفت و جوانسازی پوست است. این دستگاه از امواج رادیوفرکانسی استفاده می‌کند و با منتقل کردن این امواج توسط میکروسوزن‌ها به سطح پوست، باعث ایجاد میکروکانال‌های نانویی در پوست می‌شود. این عمل موجب تحریک بافت‌های کناری کانال‌ها می‌شود و فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند تا کلاژن و الاستین تولید کنند. این فرایند منجر به لیفت و جوانسازی پوست می‌شود و الیاف کلاژن و الاستین طبیعی را افزایش می‌دهد و در نتیجه، پوست لطیف‌تر، شفاف‌تر و سفت‌تر خواهد شد. در ادامه دستگاه ترمیا را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شما می‌توانید با شماره ۲۲۱۷۵۸۶۴-۰۲۱ تماس بگیرید و از خدمات کلییک زیبایی دکتر خادمی استفاده کنید. شما می‌توانید با تماس با شماره ذکر شده از مشاوره‌های گلینیک زیبایی دکتر خادمی استفاده کنید.

دستگاه ترمیا چیست؟

ترمیا دستگاهی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که از آخرین فناوری‌های RF فرکشنال بهره می‌برد. با استفاده از ترمیا، جوانسازی پوست همراه با افزایش طبیعی کلاژن و الاستین رخ می‌دهد و شما می‌توانید پوستی سفت‌تر و شفاف‌تر داشته باشید. به طور کلی،RF  فرکشنال که در ترمیا استفاده می‌شود از امواج الکترومغناطیسی برای گرم کردن سطح پوست و تحریک تولید کلاژن استفاده می‌کند. هرچند دو نوع RF وجود دارد، اما تمرکز اصلی ترمیا بر روی درمان غیر تهاجمی است، بدین معنی که فاقد جراحی بوده و به جوانسازی و درمان منافذ باز نیز می‌پردازد.

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

کاربرد دستگاه ترمیا

دستگاه ترمیا نسبت به سایر دستگاه‌های رادیوفرکانسی، بیشترین مزایا و کمترین عوارض را دارا می‌باشد. این دستگاه از امواج رادیویی (RF) استفاده می‌کند تا سطح تولید الاستین و کلاژن را افزایش دهد. از کاربردها و مزایای اصلی ترمیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی پوست و افزایش سطح تولید الاستین و کلاژن در پوست با استفاده از امواج رادیویی.
  • فرایندی ایمن با نتایج طبیعی، ماندگار و بدون خطر.
  • سفت کردن پوست و لیفت صورت‌های استخوانی.
  • رفع اسکارها (جای زخم) ناشی از آکنه، زخم، بریدگی، تصادف و غیره.
  • درمان بازشدگی بیش از حد منافذ پوستی.
  • بهبود روزنه‌های پوستی.
  • درمان ترشح بیش از حد چربی در پوست.
  • درمان تعرق بیش از حد در ناحیه زیر بغل.
  • درمان ترک‌های پوستی در مناطق مختلف بدن شامل شکم.
  • درمان عوارض در ناحیه دکلته.
  • درمان ترک‌های پوستی ناشی از چاقی و لاغری در تمامی نواحی بدن.

عملکرد دستگاه ترمیا

دستگاه ترمیا یک دستگاه نانو فرکشنال RF است که میکروسوزن‌های نازکی را بر روی پوست قرار می‌دهد. این سوزن‌ها با ایجاد سوراخ‌های نانومتری در پوست، تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و بافت پوستی را تقویت می‌کنند. دستگاه ترمیا دارای تکنولوژی هوشمندی است که میزان انرژی ورودی را تنظیم می‌کند و انواع مختلفی از درمان‌ها را ارائه می‌دهد. در روش جوان سازی پوست با ترمیا توانایی درمان گسترده‌تری از بیماری‌های پوستی را نسبت به روش‌های دیگر فراهم می‌کند و با حداقل آسیب به پوست باعث رضایت بیشتر زیباجویان می‌شود.

درمان با دستگاه ترمیا

درمان با دستگاه آر اف ترمیا می‌تواند با استفاده از بی‌حسی موضعی صورت بگیرد که این تصمیم بستگی به موقعیت و شدت درمان دارد. با این حال، باید توجه داشت که درد یا سوزش در طول درمان بسیار کم و قابل تحمل است. پس از اتمام جلسه، ممکن است کمی التهاب و قرمزی در پوست ایجاد شود. حس سوزش و گرما (مشابه آفتاب سوختگی) وجود دارد که معمولا تا ۲۴ ساعت بعد از درمان کاهش می‌یابد و پوست در عرض چند روز به حالت طبیعی برمی‌گردد. لازم به ذکر است هر کارتریج سوزنی این دستگاه مخصوص یک بیمار است، به این معنی که برای هر بیمار از یک کارتریج جدید استفاده می‌شود.

استفاده از دستگاه ترمیا

زمان و تعداد جلسات لازم درمان با دستگاه ترمیا

زمان لازم برای هر جلسه استفاده از دستگاه ترمیا بستگی به نوع و منطقه درمانی در بدن فرد دارد و معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. نتایج درمان با دستگاه ترمیا پس از هر جلسه درمان یا جوانسازی پوست به وضوح قابل مشاهده هستند؛ با این حال، برای دستیابی به بهترین نتایج، معمولا نیاز به ۳ جلسه درمان با فواصل زمانی معین است. گاهی ۶ جلسه درمانی نیز به زیباجو پیشنهاد می‌شود، اما تعداد دقیق جلسات درمانی مورد نیاز برای شما به وضعیت پوست و نتایج حاصل از دستگاه ترمیا در منطقه درمانی وابسته است. مراقبت‌های پوستی مناسب و سبک زندگی سالم و مناسب نقش مهمی در ماندگاری و زیبایی پوست پس از استفاده از این روش دارند.

عوارض ترمیا

دستگاه ترمیا دارای سطح بالایی از ایمنی است و عوارض جدی به همراه ندارد. تنها عوارض آن ممکن شامل احساس کمی درد و سوزش در نواحی درمان باشد که کمترین میزان را دارد. همچنین، ممکن است مقدار کمی تحریک و قرمزی در پوست رخ دهد، اما تمام این عوارض در طی ۲۴ ساعت بهبود می‌یابند.

معرفی کلینیک زیبایی دکتر خادمی

کلینیک زیبایی دکتر خادمی در آدرس: تهران، زعفرانیه روبروی پالادیوم، طبقه چهارم پلاک۸۱ قرار دارد. این کلینیک در سال ۱۴۰۰  تاسیس شده است. دکتر محمد خادمی پزشک پوست، مو و زیبایی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دوره تخصصی زیبایی را در دانشگاه تهران گذرانده است. همچنینی ایشان دوره‌های پیشرفته زیبایی را در کشورهای فرانسه، کانادا و شهر دبی و American Hospital گذرانده است. وی با کد نظام پزشکی ۱۰۸۵۱۵ مشغول به فعالیت در کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان می‌باشند.

مــشــــاوره فـــــوری
برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ

سخن پایانی

دستگاه ترمیا، یک راه حل برای مشکلات پوستی و جوانسازی است. این دستگاه بدون درد و با استفاده آسان عمل می‌کند. برای بهره ‌بردن بهتر از این دستگاه، لازم است که به کلینیک زیبایی معتبر و مجهز مراجعه کنید تا از تجربه و تخصص کادر درمانی متخصص بهره ببرید و از تجهیزات و فناوری به ‌روز استفاده شود. کلینیک دکتر محمد خادمی با داشتن تجهیزات به روز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات دستگاه ترمیا در این مجموعه بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *